Sales Manager gezocht!

Sales Manager gezocht!

Als Sales Manager bij Port+ NV moet je in zijn voor een echte uitdaging. Je krijgt de kans om ons bedrijf wereldwijd op de kaart te zetten binnen de havenlogistiek. Met onze tools onder de arm trek jij er op uit om nieuwe klanten binnen te halen en te behouden. Of het nu gaat om logistiek dienstverleners, overheidsinstellingen, terminals, offshorebedrijven of de havens zelf, jij weet de juiste contacten aan te boren. Je haalt niet alleen nieuwe klanten binnen, maar onderhoudt ook nauw contact met bestaande klanten. Je werkt samen met ons verkoop- en business development team. Ook zal je nauw samenwerken  met onze collega’s van Royal Dirkzwager in Maassluis .

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 82

Functie-eisen

Wij zoeken een ervaren zelfstandig werkende Sales Manager met ruime kennis op het vlak van ICT en Software as a Service (SaaS). Als Sales Manager begrijp je als geen ander dat je de schakel bent tussen de klant en de business.

  • Je bent klantgericht , luistert naar de noden van de klant en beschikt over een gezonde dosis overtuigingskracht. Je bent resultaatgericht, je kan snel schakelen en je beweegt je goed in een organisatie die met de markt mee beweegt.
  • Je bent gewend om zelf marketing campagnes te initiëren, presentaties te geven, werkt nauwkeurig en je kan je prioriteiten stellen .
  • Je hebt een outgoing persoonlijkheid en bent gedreven om bedrijven te helpen met de software oplossingen van Port+ NV .
  • Je bent ambitieus, hebt een bacheloropleiding afgerond en ziet kansen voor Port+ NV  om internationaal te groeien.
  • Ervaring in de (haven)logistiek is een absolute must voor deze functie.
  • Je spreekt vloeiend Nederlandstalig en Engels , eventuele andere talen zijn zeker een pluspunt.
  • Je woont in Antwerpen ( of in de directe omgeving ) en bent in het bezit van een geldig Rijbewijs B.

Aanvullende informatie

Wat bieden wij jou?

  • Gevarieerde functie bij een bedrijf actief in een internationale en maritieme omgeving
  • Sterk klantgerichte bedrijfscultuur
  • Korte interne communicatiestroom
  • Opleidingen op maat
  • Aangename werkomgeving en toffe collega’s, open workspace
  • Goede bereikbaarheid met openbaar vervoer , fiets , velo station in de directe omgeving
  • Parking in de directe omgeving ( betaald door WG)
  • Elke week vers fruit , koffie , thee , frisdranken op kantoor
  • Paperless desk
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken : laptop en computertoebehoren worden ter beschikking gesteld door de WG
  • Sectorgebonden loon en vakantiedagen ( wij volgen PC 226 )
  • Maaltijdcheques , ECO-cheques , Hospitalisatieverzekering , Groepsverzekering
  • Fietsvergoeding van 0,27 cent per KM of een wagen van het bedrijf met tankkaart(afhankelijk van senioriteit)

Heb je vragen over Port+  of deze vacature ?
Neem dan contact op met Kim Van Dijk – Managing Director, via k.vandijk@dirkzwager.com of via Greet De Block , HR Medewerker Port+ NV  : tel 03/2060897 of via HR@portplus.be.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *